본문 바로가기

CCM

Hillsong United 'One Way'



I lay my life down at your feet
내 삶을 당신 발 아래 내려 놓습니다.

You’re the only One I need
나는 오직 당신만 필요합니다

I turn to You and You are always there
내가 당신께로 향하면 당신은 언제나 거기 계십니다.

In troubled times it’s You I seek
어려울 때면 나는 당신을 찾습니다

I put You first that’s all I need
나에게 필요한 일은 항상 당신을 가장 귀하게 여기는 것입니다

I humble all I am all to You
나의 어떤 것도 당신 앞에 귀한 것이 아닙니다.
(겸손히 나의 모두를 당신 앞에 낮춥니다)

One way Jesus
오직 하나의 길 예수
You’re the only One that I could live for
나는 오직 당신만을 위해 살것입니다.

You are always Always there
당신은 언제나 언제나 그곳에 계시고
Every how and everywhere
언제나 어디서나
Your grace abounds so deeply within me
당신의 은혜가 내 안 깊은 곳에 넘칩니다

You will never ever chance (아마도 change)
당신은 결코 변치 않습니다.
Yesterday today the same
어제와 오늘이 동일하시고
Forever ‘til forever meets no end
영원토록 끝없이

One way Jesus
오직 한 길 예수
You’re the only One that I could live for
나는 오직 당신만을 위해 살것입니다.

You are the way, the truth and the life
당신은 길이며 진리며 생명이십니다
We live by faith and not by sight for you
우리는 보이는 것이 아니라 믿음으로 당신을 위해 삽니다.

We’re living all for you
우리는 오직 당신만을 위해 삽니다.